mucho amor

mucho amor

Friday, January 6, 2012

Haiiiii

Seriously, aku semakin jealous bila orang lain semakin gigih update blog ni. Lagi-lagi yg dah habis SPM tu. Amboii laju je ya sign in blogger and update post awesome-awesome. I mmg akan jealous tau tau! Lol. Sekarang, aku dah sedikit rajin la meng-stalk blog orang lain. Mueheheh. Yg selalu update ke, tk selalu update ke, aku stalk jugak. Untunglaa blog comel, ayat gempak, followers ramai, gambar cun *ehh ni, I tk jealous tauu. Cakap je. Lol. Another inspiration aku untuk update blog adalah, *drumroll* Wana! YESSS, WANA 
Dear Wana, tolong bangga dengan aku skrg? Hahaha. Wana ni since dia balik dari asrama tu bukan main lagi dia update. Story semua nak hebat. Benci taww. Dah la story dia best, ayat dia mmg taknak awesome lagi la kan :D Okay then, merepek pasal ke-jealous-an aku sampai sini je. Lepas ni insyaAllah aku update lagi  

No comments:

Post a Comment

/>