mucho amor

mucho amor

Sunday, October 2, 2011

Tadaaaa!

*tiup-tiup habuk* 
Ehemm, assalamualaikum hai dan hey :) First of all aku tau aku dah lama tk update blog. Plus minus dah 3-4 bulan macam tu. haaa best je rasa. dah la lama tk online, sekali tengok blog dah terbiar. so biarkan je lah terus sebab aku pun dah macam malas nak update. but now, tiba-tiba aku rasa kesian pulak kat dia. so bukak la kejap and aku edit-edit la apa yg patut :D and I guess, this is the last post kot from me :) jangan rindu-rindu I tauu? lepas SPM I update balik eh! tehee. seriously, now I have to wake-up and bukak mata besar-besar and sedar yg SPM sejauh 1km je dari aku. mmg kalau kau bernafas tu, oxygen dah hampir-hampir nak masuk salur darah dah :O 
k, tu je nak cakap. ngehngeh. lepas SPM mmg aku update punya lahh ;) and sekarang pun blogger dah gila sikit en? dah ada perubahan jugak. and serious nak pergi tingkat 88 kat KLCC tu and terjun. okay, sampai disini sahaja ucapan saya ya rakan-rakan! I'll be back lepas SPM. and puhleasee, doakan saya. saya nak 9A+ utk bagi dekat Ayah & Mama saya! >< taknak doakan, taknak kawan 


*off-ing the line* 



No comments:

Post a Comment

/>