mucho amor

mucho amor

Wednesday, June 22, 2011

weeehoooo~




Whaddup yaw :) as for today, nothing much to say. everything goes as usual. nothing wow happened. teheeee. sometimes aku nak lah jugak benda hebat-hebat jadi kat hari-hari aku tapi macam takkan pernah ada je do. hehhh. paling best pun la dekat sekolah sekarang semua pengawas form5 dah tak payah bertugas! yaaaaaaaayyy! serious best gila. boleh datang sekolah lambat (macam selama ni aku datang awal je -______-) pagi-pagi tak payah nak rushing pergi tempat tugas and kena hadap ahli kumpulan yg macam rajin tak rajin je nak bertugas (hehh aku lagi malas tau tak) 
Pagi tadi masuk-masuk kelas ada lebih kurang 5 or 6 orang je kot time tu. dalam hati aku dah macam aku yg awal ke diorang yg lambat? hmm tengok jam dah macam lambat je. okay fine lah. and then pergi kat meja Kamila and sembang dengan dia. (aku rasa macam dah lama aku tk cakap dgn kau kan :/ pagi-pagi dah gelak macam org tk betul dgn Kamila :DD
Oh yes, hari ni aku puasa. haish tapi asyik lupa je aku puasa. setiap hari before pergi sekolah mama and ayah akan suruh aku and adik makan kismis. but tadi, mama offer je terus amik. but eh lupa, aku kan puasa. masa tengah sembang dgn Kamila tu pulak semangat ajak dia pergi kantin nak beli makanan. haishh lupa lagi aku ni puasa =='

No comments:

Post a Comment

/>