mucho amor

mucho amor

Tuesday, June 7, 2011

Hellos?



Hey Hoi and Assalamualaikum :)

whaddup whaddup guyss ;) ahaaaaaaaaah! lama tk lama tk aku tk update blog?
hahahahaha *okay, soalan sumpah lapuk gila ah kan?
Aku tk kisah la nak kata lama ke, tk ke. its up to you okayh ;D lol
Lately, I've been busy all the time. Okay let me tell you, aku terasa aku terlalu busy. busy menyiapkan segala macam benda lah. but then, aku rasa macam tk nampak pun benda yg aku dah siapkan sepanjang masa busy aku tu. hmm nmpak permainan dia kat situ? hahahah
Okay first, mestilah busy dengan segala kerja dekat rumah ni. I mean, dah kata aku the only daughter yg En. Nabawi and Pn. Rohana ada. so segala kejadah kerja rumah ni aku kena settle kan. K fine, boleh terima la sebab dah biasa buat  T.T
Pastu homework pulak. Ya allah, gagahkan la aku nak siapkan homeworksss yg ada. aku rasa dah banyak dah aku buat. tapi kenapa mcm tk siap-siap ye? hmm?
Apart from that, sebagai remaja yg normal mestilah nak online kan bila bosan LOL *memandai je aku nihh xD
Bila online pulak, duk sibuk lah edit sana. edit sini. last-last benda yg nak buat tu tk jugak siap. *benda yg edit tu pulak tk pernah menjadi, hahahaha

selepas aku dah syok membebel ni, aku tk tahu lah conclusion post ni apa! harap faham-faham je lah eh? ;DD

No comments:

Post a Comment

/>