mucho amor

mucho amor

Tuesday, April 26, 2011

Volleyball :)



wink wink ;) whatsup friendss :DD


okay, as for today, aku nak post pasal volleyball lah. boleh? ahah. saje nak update pasal tuu. sebab this year sekolah aku jadi tuan rumah lagi utk bola tampar. oh yess, satu fakta ye disini. saya tidak main volleyball okeh? saya hanya seorang manusia yg mengada lagi takde idea nak post pasal apa. sebab tu la nak cerita pasal volleyball ni. hahah. okay, dah kata sekolah aku jadi tuan rumah kan? haruslah orang dari sekolah lain datang sekolah aku. semalam kategori perempuan and tadi lelaki. *senyum sorang-sorang :') hahahaha. k nak tau sebab apa? bismillahirahmanirrahim,


aku ternampak sorang player ni. ya allah. hnsemnyee dia! hahahahaha. ni bukan aku nak menggatal ke apa la. sebab aku takde niat pun nak usha laki hnsem ke apa. yelaa, certain minah tk guna kat sekolah tu takde keje duduk kat tepi court tgk diorang main. omg. malu gila kot tayang muka. sheeesh. aku tk la desperate gila enn. tapi seriously, aku keluar je dari makmal physic, pandang kiri and terus nampak dia kat situ!! boleh bayangkan tk, aku dgn muka blur pepagi tu terus ternmpak laki hnsem! hahah. he's from SMKBRP. I just knew that BRP stand for Bukit Rahman Putra. tadi dekat sekolah punya excited tanya kat kawan aku BRP tu apaa. haha. alaaah, sekolah tu. dekat je dengan rumah aunty aku. hihi. next time pergi rumah aunty boleh usha sekolah dia. haha. *sekolah je kot xD pastu time nak pergi lab bio pulak ternmpak dia lagi sekali. aaaaaaaaaa, begitu gorgeous dia kat situ ==' hahah. okay dah, enough of that. I just tell what I've thought about him. tk suka betul-betul punn ;)


 **sadis tk jumpa fb dia** LOL  

No comments:

Post a Comment

/>