mucho amor

mucho amor

Saturday, April 2, 2011

twoapriltwothousandeleven



weeeeee~
okay, hari ni aku banyak menghabiskan masa dekat luar la.
first, pergi pavi hantar along. dia nak hangout dengan kawan dia. fine la. kteorang pun pergi la hantar dia sebab mama pun nak keluar time tu.
then, lalu la kat main entrance pavi. ada fountain and berlambak lah budak tk semenggah lepak situ.

me: ma, tu la entrance yg belambak budak dok melepak. padahal entrance je kot!
mama: kakak pernah kan pergi sini.
me: pernah la. tapi tk selalu. kalau kakak nak keluar je. mama mana nak bagi :/
mama: *sambil gelak. kakak kan kecik lagi. baby lagi. tk berani mama nak bagi keluar-keluar ni.
me: *dengan penuh ke-blur-an -_____- okay, aku 'budak kecik' lagi.

dengan penuh tak berperasaan aku biarkan je situasi itu belalu :)
lepas tu ayah ajak pergi AEON AU2 pulak sebab nak lunch.

sampai situ je, berlambak org. okay, baru ingat. malam ni kan ada konsert tirai AF kat situ -.-'
masuk-masuk dalam mall tu je. hahh, amik kau. depan blakang kiri kanan org duk cite pasal AF! *okay, hagaknya dorang bangga kot dpt tgk live. padahal AF je kot. fine, suka hati dorang la kat situ.
dah sampai kat tempat makan tu, kteorang duduk la kat satu meja ni. sebelah tu meja dua orang budak pompuan. sekolah lagi aku rasa. maybe baya-baya aku je. yg tu pulak. tak habis-habis cite pasal laki. adohhh. dari awal aku duk situ. sampai la nak balik, mmg aku dengar cite dia je pun! hehh. sabar je la.

  lepas tu i ternampak sorang laki hnsem okeh! xD 

1 comment:

/>