mucho amor

mucho amor

Wednesday, April 27, 2011

LOLLIPOP



wohooo~ yaaaay. harini sekolah best! haha. kan best kalau setiap hari sekolah macam harini ;D
okay sebenarnya takde niat pun nak cerita pasal sekolah. hee~
aku nak cerita pasal lollipop!
nampak lollipop kat atas tu?

haaaa cantik gila kannn. serious best kalau dapat lollipop tu!
mmg aku tkkan makan punya lahh! simpan buat hiasan. LOL
sebenarnya, aku dah pun simpan satu lollipop ni
konon nya tknak makan sebab nak buat record siapa simpan lollipop paling lama! hahaha
ni semua cousin aku la punya idea
maklum lah, aku dengan kepala otak tk betulnya,
terus agree dengan idea tu
kalau aku tk silap la aku beli lollipop tu time cuti sekolah form 3
dah nak masuk form 4 the next year tu

and yess, until now I still kept that lollipop
sekarang aku dah form 5
haa kira sendiri la berapa lama aku simpan benda alah tu
serious aku tk makan even cousin aku ckp rasa dia sedap
*well, cousin aku dah kalah dulu sebab dia dah makan ;D
I'M THE CHAMPION dude 
hahahah 
butt, the lollipop was not under a good condition and rosak sudaa 
dah ada lubang and patah-patah tepi tu sebab semut dah makan :(


  now, lollipop tu dah jadi lebih kurang mcm ni 
  sampai hati semut makan lollipop saya :/ 

No comments:

Post a Comment

/>