mucho amor

mucho amor

Tuesday, March 29, 2011





hachummmmm! ehh, sorrrrrry!
grrr. seriously sucks sangat-sangat kalau tengah demam :/ demam la satu-satunya penyakit yg aku tk berapa boleh nak terima! haha. lagi-lagi deman yg complete batuk, selsema and sakit tekak. and paling best demam time exam! :( okay hari ni, hari paling teruk for me. actually tk la teruk mana pun demam. tapi dia punya effect tu, wehhhh! terbaik dari ladang!
hari ni, paper first BM. okay, boleh la. even kena buat karangan. nasib kepala aku okay lagi.
lepas rehat? astagfirullah. kepala aku. mcm dah nak pecah weh! dah la chemistry and math lepas rehat. haaa, jawapan aku? memang terbaik dari ladang getah ah aku cakap. dengan tk cukup masanya. dengan kepala aku berat mcm batu. dengan otak aku yg jam and tk boleh nak fikir kat situ. haishh. sabar je lahh!
apa-apa pun. memang sumpah teruk gila tadi -_________-  omg. risau gila dengan result :(huwaaaa!



asal tahun ni aku macam selalu demam ah? O.o

No comments:

Post a Comment

/>