mucho amor

mucho amor

Monday, February 7, 2011

physics AND spongebob :)

hahahaha! okay, gelak puas-puas dulu before start cerita. haha. aku macam tak puas gelak pulak harini. heeeeee *gedik* okay, sila menyampah dengan aku. haha xD umm baiklah. saya mahu cerita pasal class physic saya tadi *stop skema-ing. story starts when, sepatutnya time physic tadi ialah time chemistry! disebabkan Sir Hong tak datang and Pn Ratna dengan rajinnya nak masuk class 5B :) okay fine lah. kalau dah Pn Ratna masuk, dah sah-sah la kena belajar physic. but itsokay. best jugak sebab Pn Ratna ajar sangat fun and kalau takde chemistry today, means kanak-kanak 5 Bestari takde lah test chemist harini. yaaaaaaay! :DD haha. then, cikgu bagi lah past year question punya buku and buat lah soalan dalam tu. but buat paper 3 je lah. well, paper 3 sudah semestinya lah experiment kaan? so agak senang la untuk jawab ;) pastu discuss la about experiment yang kita kena create tu. dan dengan secara sengaja aku rasa, kiteorang pun kenakan lah cikgu. hihi. cikgu lukis gambar sponge then,

cikgu: ehh, how to spell sponge ha?
us: S P O N G E.... B O B!
cikgu: *dah blur sebab asal ada 'b.o.b' pulak kan?
us: *semua dah start gelak. hahahahaa!
cikgu: ohh, korang main-main pulak! span tu buat apa! haha :)

haa, ni semua kerja Jamri and Syaza la ni. cikgu duk menulis kat depan tu diorang pergi tambah jadi SPONGEBOB! haha. at last cikgu spell in malay je. which is, SPAN! *wink! ;DD

No comments:

Post a Comment

/>