mucho amor

mucho amor

Friday, January 14, 2011

gaaaaaaaaaaaah!


yaaaay!! hari ni hari jumaat! suka suka. haha. well actually, aku dok menunggu je ni bila lah nak cuti. haha. almaklum lah. aku kan tak suka sangat dengan sekolah aku tahun ni, so aku hanya mengira hari dan masa untuk cuti. esok sabtu. so weekend pun okay lah kan? asalkan cuti and aku tak perlu pergi sekolah. wee~ so now, dah two weeks aku bersekolah as form 5 student. hmm, agak stress and agak tension ye disitu. *ohh, bukan disitu je. dimana mana pun aku stress and tension :/ balik dah la lambat. kena buat homework lagi. study lagi. tengok tv lagi. online lagi *dua yang akhir tu tak perlu lah alyaa! -.-' haha. senang cite lahh kaaan, aku memang tak ready nak jadi 'budak' tingkatan lima lagi. banyak kerja, banyak masalah and macam-macam la. haishh *tiba-tiba rasa teringin la nak darjah satu balik :') first time masuk sekolah. aww, mesti best gila. haha :D

No comments:

Post a Comment

/>