mucho amor

mucho amor

Sunday, January 16, 2011

buku and homework ibarat isi dengan kuku =='


*cikgu, kenapa bagi homework banyak sangat? cikgu, saya tak suka homework! sorry cikgu, saya tak boleh hanta buku harini. saya tak siap lagi. cikgu, saya ni pemalas kan?*
hahahaha. banyak kaaan alasan? well, kalau tak bagi alasan tu, bukan aku lah kan? hehh. yeah, macam tu lah aku kat sekolah. port dah baekk punya depan meja cikgu. nak bodek senang, nak kena marah pun senang! ==' haha. tapi aku takde lahh malas gilaa sampai tak hanta buku langsung kan? so far aku dah berjaya hantar semua homework yg cikgu bagi, except addmath yg homework dia gila berlambak! haha. but its okay, masa aku menaip entry ni, aku dah berjaya dengan cemerlangnya menyiapkan addmath aku! haha. yaaay for me :D aaaaaaah, tapi tak payah nak suka sangat la. bio and nota physic aku tak siap lagii! haha. homework oh homework, bila kau nak blah dari hidup aku? at least, sehari pun boleh laa. hoho.

No comments:

Post a Comment

/>